Ont i rumpan

Nu har jag suttit på min stol hela dagen!!
Trots att jag suttit på ändan dag in och dag ut i nästan två år på förra jobbet så har rumpan min lyckats avvänja sig förvånansvärt snabbt och nu har jag träsmak som heter duga!

Jag har fått besked om att jag kommer få ytterligare fler arbetsuppgifter.. kul men sammtidigt jobbigt, känner stressen och pressen... Det är svårt att få grepp om de olika sakerna.. men jag jobbar på och försöker att ta in så mycket om möjligt...

Jag jobbar på hyresavdelningen men från och med idag ska jag nu börja jobba på Begagnatavdelningen och ta fram olika värden på truckarna, priser.. värdera dem och säga vad säljarna får sälja den för och så ska de har ett spinn på det också.. jag ska räkna ut vår minsta vinst och våran procentsats för att få högst vinst... Jag kommer även ha kontakt med vår bank för de kunder som vill lösa ut sina hyresavtal...proformafakturor och massor mer.. siffror och ständiga siffror...

En jävla massa summor med andra ord.. och vill ni veta saken som gör det hela skrattretande?

JAG HAR IG I MATTE!!!!

shit.. det var inte med lite ångest jag gick till jobbet imorse..

MEN en människa har en gång sagt att man ska se det positiva i varje situation och det som skulle kunna var lite positivt är att jag får följa med på fler middagar och fester som avdelningarna har...kanske??

Min chef försäkrar mig om att jag inte behöver oroa mig, jag ska bara göra detta jobbet i 1 eller två år...

Mmmmm med ens känns det väldigt tryggt... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback