Lite ljus i tunneln

Jaha, då har man Pratat med Akelius om det som vi blivit lovat av förra hyresvärden.

Hon som hyrde lägenheten innan oss har verkligen lyckats föra oss bakom ljuset.
Hon "Glömde" nyckeln till förådet på vinden när vi hade besiktningen och lovade dyrt och heligt att det var kliniskt där uppe förutom ett bord som hon brukade använda när hon fick många gäster...
Screw you bitches var nog vad hon tänkte för döm om min förvåning när vi gick upp på vinden efter att vi fått nyckeln på posten och såg att där var 100-tals grejer som hon lämnat kvar!!!
Jävla subban!!!

Vi ringde ner hyresvärden och förklarade att vi inte godtar detta!
De lovade att de skulle fixa det och sen när vi var i USA så sålde de huset till Akelius.

Nu har vi äntligen fått besked om vad som kommer hända, på måndag & tisdag så kommer de och tömmer vårt föråd... så nu måste vi vara snabba med att packa ihop alla våra saker så vi inte blir av med en massa minnen, julsaker och annat som vi öst upp på vinden av diverse anledningar..
Man får ju inte vara korkad heller så det är lika bra att utnyttja tillfället.. vi tänker slänga in hennes gammla odugliga diskmaskin (Som var sönder när vi flyttade in) och slänga i tvättmaskinen som hon dyrt och heligt lovade fungerade och som sedan fyllde hela golvet med vatten...

Är det något ni vill bli av med så kan ni slänga hit det i helgen....

Fan vad jag ska städa och Röja!!

ALLT SKA BORT!!!

Kom ganska lägligt om det nu skulle bli flytt till nytt...

Känns onekligen som om en tyngd lyfts från mina axlar och jag kan lappa igen ett utav mina magsår och ta tag i nästa... känns underbart!!!

Vill ni ses i helgen så hittar ni mig på vinden (Eventuellt nås jag på telefon också haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback