Hårfärg och funderingar

Igår var jag hemma hos Sandra D och färgade hennes hår.. det blev riktigt riktigt bra!
skönt att hon tyckte det var bra!

Hennes pojkvän är i Thailand med familjen så hon känner sig lite ensammen just nu.
Vi käkade lite nötter, drack lite rött och pratade om vår barndom.. det var mysigt...

Vi gjorde även en annan grej som jag nog får hålla lite hemligt ett tag till.. men ge er till tåls... inom två veckor så kan jag nog berätta... tror jag??

Hade ni annars trevligt i helgen?

Det var som sagt kalas för hela slanten och jag har några bilder som jag gärna vill lägga in men får försöka ladda mitt batteri först.. men de kommer....

Fick en försenad julklapp av syster yster som innehöll tröja, halsband, 3 par örhängen och ett galet snyggt nagelack.. jag använder allting väldigt flitigt och är supernöjd!

Har bara en sak i huvudet just nu....

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback