Fy fan!!!

Jag är bakis idag...
Så ont i mitt lilla huvud
Ont i käkarna efter allt skratt (På riktigt, jag har sjukt ont i käken)

Men det var värt det, är så glad att jag gick dit...

Vid tolv kom jag hem... jag hade behövt någon mer timme känner jag....
Aj aj i kroppen.....

Sitter på min stol och myser, vill släcka ner i taket, dra ner persiennerna, luta  mig tillbaka och bara sluta ögonen för en liten stund.. men ikke....

Inte nog med att min kollega är ledig, så jag får ta hand om hennes arbete utan vår receptionist söp sig sönder och fördärvad igår så jag får lämpligt nog sitta i repan hela dagen också.. jag får inte lov att lämna telefonen vilket med andra ord betyder att jag får svårt att gå inpå mitt kontor och fixa bland papper när folk ringer med sina problem...
Är minst sagt irriterad just nu......

Jag ska ta ett snack med min chef på måndag och berätta hur förbannad jag är!!!!

Jag har inget emot att ta hand om min kollegas uppgifter, men när receptionisten inte dyker upp för att hon inte kan hantera sitt alkoholintag så blir jag förbannad!!!

Jag har äntligen lyckats slita mig loss och kan koncentrera sista 40 minuterna på att göra allt det som jag har sterssat över under dagen....

Måste kila nu det hinns inte med att skriva en hel uppsats (Började skriva på denna vid 8 imorse och NU är jag färdig...

Snigelfart!!!

Trevlig helg!!


Hon betedde sig som ett svin igår också.. och vad jag ständigt får höra är att detta är så det är varje gång personen får alkohol i kroppen.. vi snackar riktigt vidrigt...
Blir riktigt vulgär (T.o.m så JAG blir generad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback