Full Rulle i veckan!

Denna veckan har jag verkligen fullt upp, både på jobb och efter jobb...
Vill ni veta vad jag ska ha för mig?
Njae kanske inte men eftersom ni kommer in här och läser så vill ni väl just göra det?... läsa?

Nåväl...

Tisdag:
Efter jobbet ska jag åka och träna, efter träningen ska jag åka och se om jag kan hitta en skidjacka av något slag och ett par bikinitrosor. Efter shoppingen så ska jag Sola och efter solningen så ska jag laga mat...

Onsdag:
Efter jobb blir det solning (Om jag inte hinner idag, man måste ju ta med sådant i planeringen också) annars ska jag hem och röja bland kläder som jag ska slänga sen ska jag laga mat och boka resa.

Torsdag:
Efter jobb så ska jag sätta mig på en unken buss och åka hem till Lina för att byta om till finare kläder eftersom vi ska ut med våra levetantörer som bjuder oss på en helkväll.. äventyrsgolv, skytte, middag och bowling... självklart blir det fri sprit... Fan att det ska vara på en torsdag!!!
Jag räknar med att komma hem sent.....

Fredag:
Fredagen ska bli så skön för då ska vi hem till Anna & Chrille som ska bjuda på middag. skönt att slippa ordna något själv och mysigt med sällskapet!!
Ränkar också här med att det blir senare än 21,00 (Då jag annars brukar stupa i säng)

Lördag:
Det blir en del spring under dagen eftersom vi ska "Underhålla" på kvällen. 3-rätters planerar vi...
Sanni & Anders kommer på besök och jag tror att folk ställt in sig på både Guitar Hero och dansmattor.. så det ska bli riktigt roligt... även här kommer det väl bli en del att dricka?! Denna gången är det ingen som har jobb dagen efter så då har vi inga tider...

Söndag:
A
Ska hålla kalas ... och när jag skriver "A ska hålla kalas" så menar jag såklart att JAG indirekt kommer hålla i kalaset med alla förberedningar och allt vad det innebär eftersom A själv inte kommer vara på plats förän gästerna kommer.. det är lämpligt... mycket lämpligt!!!!!

När veckan är slut så kommer jag stupa i säng på söndag kväll och sova hela kvällen, hela natten och någon ynka timme på morgonen....
Sen börjar diskningen....
Undanplockningen
Dammsugningen
Skurandet och förstörelse av det fina presentpappret.....

Lovely!!!!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Oj, vilken helg ni ska ha! Som sagt så behöver du inte engagera dig överdrivet mycket i lördagen, vi vill ju inte att du ska vara ett vrak.. Vi är glada bara över att få komma och äta, dricka och spela lite guitar hero, simpla som vi är :)

Kraaam!

2008-02-20 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback