Det räcker inte med en spolning!!!

För en liten stund sedan så ville jag ställa mig och skrika
"DET RÄCKER INTE MED EN SPOLNING ERA JÄVLAR!!!"

När jag kom in på toa så låg där en "Floater" en riktigt stor jävla bajskorv (Ursäkta ordvalet)
Det kändes som om den skulla hoppa ut ur toaletten vilken sekund som helst...
Och den har nog legat där ett tag för det luktade inte (Nej jag stod inte där inne och drog in dofterna men man känner väl för fan om det luktar skit?!)

Vidrigt, jag fick bli tvungen att gå på handikapptoaletten där man får stressa sig igenom sina behov för att man är så osäker på om där är låst eller inte.. någon kan komma in vilken sekund som helst!!
Det är ett sådant jävla handtag som man drar uppåt och "Tadaaaa" så är det låst
Man kan aldirg kolla dem jävlarna heller! det är ju det som är det värsta... man får dra upp handtaget och hoppas på det bästa.... Skynda sig igenom sitt ärende och med ena pappret i handen, torka härligheten och vara beredd att kasta sig på dörren om någon kommer in...

Fan förlåt vilket snuskig inlägg men jag är upprörd!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback