Baja Maja

I lördags så var det full rulle från morgon till kväll.

Jag & Sandra D hängde på mamma och åkte till Hyllinge och shoppade, ja fy satan vad vi handlade!!!
Shoppingen där var så olik det vi har här nere och det var nog därför, sen skadar det ju inte att de hade rea på 70% på riktigt grymma saker!!

Det blev i.a.f 3 par skor, en stor mysig vit stickad halsduk, en klänning och en hood.. riktigt nöjd blev jag!!!
På kvällen var jag och A hembjudna till Sanni & Anders på middag... så fruktansvärt gott..
Förätt var toast med räkor och tomat och nog något till som jag inte kommer ihåg
Huvudrätt blev Kött med potatisklyftor och rotfrukter med wiskeysås... så saligt gott.. mums!!!!!!!!
Efterätt bestod av äppleknyten med hemma gjord limeglass.... *dreggel*

Sen blev det lite sällskapsspel och jag blev galen på Andreas för att han inte kunde fixa kopplingarna som jag gav honom.. och när Sanni sa "Min mamma är gift med min ?????" "Jag har en mamma & en ????"
Varpå Andreas Utbrister "KUSIN"??!!
Så fattar alla att anledningen till att han är så slö är för att han sovit för lite...hans hjärna ville lixom inte riktigt vara med längre...(Han hade varit uppe från 05,00 och jobbat)

Men maten var underbar och sällskapet likaså!!!

Ett fint dukat bord!
image679

Sanni! Jag ska inte lägga upp den bilden där du petar i näsan vid tillagningen av middagen... lite extra krydda?!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Tack för trevligt sällskap i lördags och för den fina lyktan. Haha, Andreas var ju helt underbar! Så tråkigt spelet hade blivit om inte han varit med :) Men sen blir man ju lite orolig för hans genpool om det är så det ser ut i hans familj.. Min mamma är i alla fall gift med min pappa och inte min kusin vilket ju hade varit väldigt uggigt :)

Och jag petade inte I näsan utan PÅ näsan!!

2008-02-04 @ 13:00:17
Postat av: alexandra

Haha, jag VET att du inte petade I näsan hihi.. men det såg så ut.. du såg ju bilden ;)
Vi får prata mer om Er resa sen verkar sjukt kul!!

2008-02-04 @ 16:06:13
Postat av: Sanni

Ja det får vi absolut göra. Ni får bjuda hem oss precis när ni vill :)

2008-02-04 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback