Aj aj...

Jaha.......17,15
Undrar hur man ligger i en sån här?

image691


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vår receptionist har fortfarande inte vågat visa sig på jobbet efter hennes fylleslag så jag har fått sitta en del i receptionen... vilket har gjort mig ganska upprörd stundvis eftersom jag fått försumma mitt RIKTIGA arbete...
Jag slutade på mitt förra jobb eftersom jag inte ville sitta i telefon dagarna i ända men det är just det jag gör nu...
Som tur är så har jag tvingat tre andra kollegor att ta vars ett skift så nu sitter vi bara några timmar per person, inte jätte farligt men fortfarande brutalt tråkigt...

Nu ska jag skicka iväg en truck till Belgien.......(säger hon precis som om det skulle vara något speciellt)

Vi hörs!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska träffa Sanni idag, mysigt när vi träffas lite oftare... kanske inte varje dag under de omständigheter som råder idag... but still... me like..

----------------------------------------------------------------------------------------
Saknar min Motte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback