Visning idag klockan 19,00

Vi ska ha visning på lägenheten idag klockan 19,00
Vi har städat och gjort iordning så jag håller tummarna för att hon vill ha den...
Lägenheten säljer sig själv egentligen.. den är så jävla cool...

Det smärtar lite i mitt känslosamma hjärta när tankarna på att behöva lämna över lägenheten till någon annan sätter sig för djupt i mitt huvud...
Detta har varit mitt hem de senaste 2 åren, min borg... och jag är verkligen störtkär i denna lägenheten....
Hade inte området varit så som det är (Med dessa ständiga konserter som man tvingas lyssna på till sena nätter o.s.v)
Hade inte huset mittemot varit så jävla High Chaparall
Så hade jag nog inte haft en tanke på att flytta.
Trappen som vi bor i är ju så lugna och underbara
Gården är perfekt
Och sen har vi ju lägenheten i sig.... mitt hjärtas pärla... men även mitt hjärtas tyngsta sten för tillfället..

Ja, jag ska agera säljare ikväll och jag tror det kommer gå riktigt bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback