Triangelmöte

Idag ska vi träffa alla inblandade parter i vårt treiangelbyte..
Vi ska ses i vår lgh vid 18,30

Jag får försöka komma på några punkter som jag vill ha svar på.

Det känns som om man ska bjuda på något?
Måste man bjuda på något?
VAD bjuder man på?
Kaffe & Kaka??


Ähh, det löser sig!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är inte på så strålande humör idag för det har hänt lite grejer och jag är bara så irriterad och ledsen just nu...
Jag tänker inte gå in på det mer just nu för jag är bara upprörd... jag låter det lägga sig lite så det inte är så infekterat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback