Söndag 3/8-08

i söndags hade jag en liten SAP-dag med mig själv där jag bland annat:
* Vaxat lite här och där
* Skrubbat kroppen med goa grejer
* Gjorde en inpackning som var sjukt grymm! (Kan verkligen rekommendera El Vitals röda burk!!)
* Gjorde ansiktsmask som man peelade av när den torkat
* Satte strips på delar av ansiktet och drog sedan upp skitet i porerna.. verkligen sjukt effektivt!!
* Använde min "Clear Eyes" som jag köpte i USA och ännu en gång förvånats över hur vackra ögonvitor man kan få, detta medel är verkligen ett mirakel och folk säger att man skulle bli ännu mer röd i ögonen när man använt det dagen efter men än så länge har jag inte sett något tecken som skulle peka på det... så in på Ebay och köp!!!

På kvällen när A kom hem så bytte han om och vi hoppade på cyklarna och åkte till Sanni & Anders för att avnjuta en god kantarell risotto med lufttorkad skina (Kommer inte ihåg vad skinkan hette men den kostar 1000:-/Kg på Möllans ost)
Till eferätt blev det en rabarberkompott med smulpaj (Det är viktigt att jag skriver just rabarberkompott enligt Sanni, det var ett "Jävla" liv om det igår hahah) super gott!

Vi pratade om våra resor och vi fick se deras bilder från Brasilien, såg riktigt underbart ut!

Någon diskussion som ser ut att vara livlig men det var den förmodligen inte haha =)


Jag & Sanni. Jag glömde Sannins födelsedag och jag kände mig som världens största as.. fy alltså.. skämdes ögonen ur mig... får gottgöra med en finfin present ist =)


Jag fick världens finaste plåster av Sanni också.. såklart Hello Kitty.. frågan är om jag någonsin kommer vilja använda dem... frågan är om jag hellre blöder till döds innan jag öppnar dem.. haha.. idiotiskt!!
Tack min finaste Sanni!!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jag tror som sagt inte att diskussionen var särskilt livlig. Söndagsmiddag är inte riktigt som lördagsmiddag utan liiiite lugnare.. Men den kan ju ha handlat om rabarberkompott ;)



Vad kul att regnbågsjättesnoppen oxå fick vara med på bild! :P



2008-08-05 @ 09:30:26
Postat av: Alexandra

Haha, ingen hade tänkt på det om du inte skrivit något om det MEN nu när du "Outat" hela snoppen så får vi väl ta smällen som kommer ;) hehe

2008-08-06 @ 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback