Semester närmar sig

Jag håller på att ryda upp här för fullt, men det känns osm om det bara kommer mer och mer saker och jag hinner inte fullfölja de projekt jag redan startat... känns sådär...

Men det är nu man får bevisa det man sa på anställningsintervjun "Jag fullföljer alltid mina projekt och låter inget ligga öppet" och så skall det bli... jag har redan fått undan det mesta och det känns bra..

Det verkar som om Sanni kommer upp till mormor och spenderar helgen med mig, micke och molly... kanske följer hennes karlslok med och då blir det också väldigt trevligt... man skulle kunna säga att det är en "Win-win situation"

Idag ska jag bara komma hem och slänga fötterna på soffbordet och andas ut, äta lite sushi och känna lugnet...
Imorgon har jag inga direkta planer så jag tänker ta det lite som det kommer...

Hörs!


(Jag på vår balkong i Ponta Delgada)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback