Romantiskt

A sa i veckan att han ville göra något romantiskt med mig på fredag.. så idag ska vi ut och äta.. jag vet inte vart men jag har mina små aningar...
Mosaik eller rådhuskällaren.... längtar och är redan hungrig...

Nu är det riktigt mörkt här borta och det öser ner.. plus att det åskar.. jag älskar det.. försökte få det på bild men det gick sådär
och just i denna sekund då jag laddar upp bilden så spricker himmeln och ut kommer världens skyfall.. som om någon står med en balja och bara öser ner vatten på oss... mmmm som jag myser...
Men jag lider med Lina som ska cykla hem!!
Hoppas det blir uppehåll under hela hennes färd hem!!


Grisen på teckningen med de gröna stövlarna har jag fått av Stefan på jobbet, haha gullig... den skulle haft krulligt hår också.. det där ser mer ut som en mansgris.. haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback