Paket!

Jag fick paketet, men såklart på posten... och jag gick ner och hämtade det.... som jag sa att jag inte skulle orka =P

Det var 2 produkter från Jessica Simpsons serie "Dessert treats"
Det är dem produkterna som smakar lika gott som dem lukar...
Sloganen lyder "Were it, then Share it" och det smakade verkligen sött och fruktigt.
Jag köpte 1 mist som doftar bubbelgum som det även finns lite shimmer i för kropp och hår...
Det tråkiga är att den inte doftar så länge utan doften försvinner ganska snabbt, lite besviken, så jag kommer nog bara ha den i håret.
Jag köpte även ett lippgloss me plumping effekt som skulle dofta buttershotch toffe men den doftar mest nötter, vilket i sig är helt ok.. den har ett svagt bronzaktigt shimmer som jag älskar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback