Mys-måndag!

Jag har haft en jätte bra helg!

I Fredags var jag & A ute och åt, på kvällen cyklade vi hem till Anna & Peter för lite sällskapsspelande =)

I lördags firade familjen min systers sambo T's födelsedag och det slutade med att jag & A sov över.
Pojkarna satt uppe och spelade tv-spel tills 03,00 (tror jag) medan jag & syster satt och halvsov i soffan/fotöljen..
Det serverades god frukost dagen efter och det blev ytterligare några timmar av tv-spel.
Vi åkte hem och jag packade lite i flyttlådorna.
En söt kvinna och en äldre söt gubbe kom och köpte vår vikvägg.
Jag färgade mitt hår och gjorde ansiktsmask.

Ikväll kommer det två människor för att köpa vårt vitrinskåp och tv-bänk.
Det verkar dock som om ena foten på vitrinskåpet är av men vi ska se om jag inte lyckas kränga det ändå hehe...

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback