Lite tid över!

Happy friday allihopa!!!

Jag har lite tid över och då prioriterar jag bloggen vilket jag själv anser vara ett lite märkligt val.. hmm

Tänkte ta med er på en "Slide show" utav vår "Parmiddag goes Kräftskiva"

Känns som om Anders tyckte situationen med hattarna var lite to much ;)
Sanni hade gjort fina snapsvisor häfte.
HALLU LILLA PARET!!


HALLU LILLA KRÄFTAN!!!!!


Efter vi ätit upp nästan allt utav den goda maten och Sannis underbart goda paj så märkte vi att vi hade snapsat för lite så det sista vi gjorde var att läsa de sista 5-6 bestående snapsvisorna och svepa några snapsar av fläderblom...
HALLU LILLA SNAPPSEN!!


Sen bar det av RÄTT IN I DIMMAN!!!
Fy fan alltså, vilken jävla bild!!!
HALLU LILLA BAKSMÄLLAN!!


Såklart hade vi lika sjukt roligt som alltid annars!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Haha så söta vi e i våra små hattar! Anders såg inte helt nöjd ut med situationen.. :) Tänka sig att jag inte hade nån baksmälla whatsoever!

2008-08-22 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback