Kräftskiva.

TGIF säger jag bara!!!!

Idag har det varit en hyffsat seg dag på jobbet, mycket dötid som det är på fredagar.. vilket har varit ganska skönt...

Triangelmötet igår gick bra förutom att paret som ska ta över vår lägenhet har en unge som sparkade ner Nahla från vår plattform igår.. vilken JÄ***A unge... fy så arg jag blev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha lite pli för helvete!!!!

Idag ska jag bara ta det lugnt, hämta ut ett paket från posten som jag hoppas innehåller mitt nya smink... men det kan även vara en present som jag köpt till Anna... vi får se, men får jag vara lite ego så hoppas jag på sminket..

Imorgon nalkas det fin fin kräftskiva med Sanni & anders... ska bli så himmla kul och vi har verkligen styrt upp allting jag & Sanni.. så det verkar bli riktigt bra =).. skönt!
På dagen kommer mammi förbi för lite quality time plus att jag ska hjälpa henne köpa lite saker över nätet..

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Just idag har jag haft tid att kolla på resor. Man behöver ju planera lite inför nästa resmål... vi har sagt att vi ska åka någonstans i november detta året men vi är inte riktigt säkra på vart det bär av...
Vi har ju varit sugna på Island så länge och nu hittade jag ett helt paket med flyg, lyxboende, spabehandlingar, ridturer och massor av bad i varma källor för strax under 6500:-

Sen fortsatte jag ju och leta och hittade resor till Las Vegas och Beijing... och det suger ju lite i Las Vegas-tarmen när jag smakar på gamla minnen....

Fan, Las Vegas är as-coolt..... Las Vegas Rocks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback