Hotellrum!!

Igår åkte jag direkt hem till Sandra Motte efter jobbet.
Hon skulle visa sin nya säng och vi skulle ta något litet att käka.

Hennes säng tar (som hon själv säger) upp ca 90% av ehnnes yta men jag tyckte det var jätte mysigt!
Väldigt välplanerat och känslan man får när man kommer in är ungefär den känslan man får av att stiga in i ett fint hotellrum.. jätte mysigt...

Tror hon kommer få det skitbra där =)

Och ÄNTLIGEN eller FUCKING ÄNTLIGEN fick jag de två mest vackraste designljusstakar (Black + Blum) som jag någonsin sett.
Jag kanske inte ska berätta bakgrunden till hur jag fick dem.. det kanske är lite hysch hysch??
Men hell yes vad fina de är!!
Säljs nu på designtorget för en hel del pengar....
Men Sandra fixade fram dem utan att det kostade ett enda öre..

Det är DÄRFÖR man har vänner, people.. tro mig!!

Nädå, det är inte därför men det är onekligen en sjukt grym "perk".. onekligen!

Sjukt grym

Tack min fina!!!

(Kanske behöver jag ett par till i den nya lägenheten, blink blink..... i can add you some moneeeeyyyy)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback