Helgens bravader!

Så, människor(!) Vad skall ni ha för Er i helgen?

Detta hade jag tänkt göra...

Idag, Fredag så tänkte jag gå en sväng på festivalen, käka något och sen gå hem.. jag får spatt om jag ska stå bakom någon barnvagn eller rulatorer.. i 100 år utan att komma fram.. face fact's det är helt omöjligt att ta sig förbi dem...och ist för att gnälla och bitcha över det så går jag därifrån för ALLA har rätt att vara på Festivalen.. kan jag inte stå ut så är det trist för mig och då får jag fan se till att gå hem, och det gör jag.... varje gång..
Kanske går man och sätter sig på möllan och dricker en god cider?.. ähh jag har inga direkta planer

Lördag blir det däremot bättre för då ska Anders ha grillfest för att fira hans 30-års dag... då blir det kalas och det bjuds på dricka och mat... det enda man ska ta med sig är ett glatt humör och hur svårt kan det vara?!
Det blir tydligen en del folk så det ska bli riktigt trevligt.. ser fram emot att hygge mig där resten av kvällen..
Så länge man slipper stå så mycket för jag tänker ha höga klackar... så deså!!

Söndag?? vet verkligen inte vad jag ska göra.. har inget bokat och det känns helt ok... men jag är ÖPPEN för förslag så säg gärna till ifall ni kommer på något som ni vill/orkar ha med mig på...

NÄSTA vecka är jag ledig onsdag, torsdag, fredag Och jag har inga planer för dessa dagar.. men jag funderar på att åka över till DK och se utställningen Bodies, har så länge velat åka men har haft lite is i magen och väntat tills "Hypen" lagt sig lite.. så där inte är så mycket folk... vilket det säkert lär vara ändå (Jag är ju säkert inte den enda som tänker så)

Mormor åker till Gotland på onsdag så jag funderar på att åka upp till hennes hus i skogen i Höör och vara där över helgen.. jag funderade på att ta med mig en kompis och micke & molly... får se vem som är ledig och vem som vill umgås med mig =).. någon som sådär spontant känner för lite frisk luft, långa promenader med vovvarna, mysiga middagar och mycket fågelsång får gärna frivilligt anmäla intresse till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback