Dö-Trist

Idag har det verkligen varit skit-trist på jobbet, vi har verkligen inte haft något att göra... vi har surfat mest hela dagen..
Något litet kontrakt har blivit skrivet och det man har kunnat skjuta på för att det varit tråkigt har man gjort....
Men dagen har gått i en hyffsad rask takt ändå och snart sitter jag på cykeln hem, det verkar även som om jag får motvind hem (wiho!) denna eftermiddag och det är onekligen en positiv grej.

När jag kommer hem så hoppas jag att det ligger ett fett kuvert innanför dörren med produkter jag beställt som jag så otåligt väntat på sen i måndags... hehe.. jag sa ju OTÅLIGT och jag menade det..

Det får inte vara så "fett" så det inte kommer in genom brevlådan för jag pallar fan inte gå ner och hämta ut det.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback