Carmex

Min syster introducerade mig för detta underbara lipbalm när jag var yngre och när Flying A fortf fanns i Malmö...
Jag tror inte riktigt jag uppskattade det på rätt sätt för jag kommer ihåg att jag inte använde det så ofta.
Men NU, när jag blivit lite "äldre" så är jag upp över öronen förälskad.. jag tycker den gör underverk för mina läppar.
Den kyler
Den mjukar upp
Den är även skit grym att använda på sår och nariga händer.. älska älska älska.

MEN så har jag varit utan ett tag, inte kunnat finna den någonstans
(Har kanske inte varit världens flitigast letare heller) och glömde väl bort hur bra den var, det var kanske inte något märktvärdigt trots allt??
Men så i helgen sprang jag över det och köpte mig en lite tub och nu förstår jag åter igen varför jag varit så förtjust i det!

Så mina vänner, får jag be att presentera det senaset tillskottet i min handväska.
Från och med nu ska jag vara trogen, i.a.f tills jag hittar något annat som tar mig med storm.. och det händer väl till och från..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback