Äckligt äckligt´!!

Jag gjorde en god bönsallad igår med oliver.
Idag sitter jag på lunchen med mer utav salladen och delar en oliv, det ser på något vis ut som om jag inte får med mig hela oliven, som om den delar sig och en liten bit blir kvar på tallriken.
Jag tar upp biten på min gaffel och stelnar till av obehag, det känns som om jag ska spy rätt ut över hela bordet..
På min gaffel ligger en äcklig insekt, helt död naturligtvis men ändå, den LIGGER där.... helt jävla vidrig och väntar på att jag ska stoppa den i munnen...
Tror det hade knastrat på rätt fint i munnen
Anna & Lina erbjöd mig delar av sin lunch så jag blev trots allt ändå mätt...

Bara jag tittar på bilden så fylls jag av äckel-känslor... känns som om det kryper i magen på mig, i mitt hår och under min tröja... isch isch isch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback