30-års fest!

Anders hade 30-års fest i lördags och planen från starten var att vi skulle fira på deras gård men eftersom alla tv-kanaler lovade regn (Det regnade ju faktiskt HELA lördagen) så valde han att ha det ute hos hans pappa i bulltofta, vilket blev väldigt lyckat.
Vi var tydligen 40personer och vi alla åt gott och drack gott.
Folk gick se vidare till Hipp medan jag & A åkte hemåt vid 00,30 tiden (tror jag)
Det var skönt för mina fötter vill jag lova!!

Det var tok-roligt hela kvällen!!

På söndagen så var det packning och städning av lägenheten för hela slanten, jag agerade även bullmor och bakade kanelbullar (som blev dödbakade men A åt ändå upp varenda bulle!!) jag gjorde även ett bröd med russin och dinkelmjöl sen ställde jag mig och gjorde en indisk gryta till middag... kände mig sjukt redig, lördagskvällen till trots.

Och nu är det nya tag på jobb, jag jobbar ju bara två dagar denna veckan sen har jag semester... vilket jag verkligen ser fram emot..
Ta det lite piano, åka upp till mormors hus när hon är iväg..
Laga lite god mat..
Ta några långa promenader i friskt väder...
Läsa några böcker...
Kort och gott, komma ifrån alla avgaser och det ständiga livet från möllan

Perfekt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback