Välkommen hem!

Min barndomskompis Karolin har kommit hem från New York..
Hon har varit Au-Pair där i ett år

Tänk Er, ni som känner igen att jag berättat om detta.. det har gått ett helt år.. fan så fort tiden går.. det är skrämmande!!!

Fast å andra sidan, om man tänker på att jag snart varit på mitt "nya" jobb i 6 månader så förstår man hur tiden bara flyger iväg!!

Hon verkar ha haft ett alldeles underbart äventyr!!
Det ska bli kul att träffa henne, se om hon förändrats något från att leva på sina föräldrar (de betalade ALLT för henne, hon hade knappt ork att skaffa sig jobb) till att helt få klara sig på den lilla pengen man får och vara helt självständig i ett främmande land..

Ska bli kul att höra!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag kommer vi att hämta vår nya soffa, ska bli roligt!
A är ledig och har lovat att städa undan för den nya soffan....
Så han hämtar mig direkt efter jobb med släpet och allt..
Soffan finns på lagret som ligger en gata bort från där jag jobbar.

Jag får ta några bilder på soffskrället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback