Fan, nu har jag varit sådär frånvarande igen... jag har haft för mycket på jobb helt enkelt!

Nu närmar sig valborg, jag vet inte riktigt hur jag ska fira det är möjligt att jag inte firar alls, vad finns det att fira egentligen?
Jag tycker mer det är en ursäkt för att få supa till det igen..
Så jag kommer nog äta något gott och glo en film =)

På torsdag har anna sagt att jag ska följa med henne till ennes sångpedagog för att jag ska sjunga för henne... men jag vågar inte.. sjunger aldrig för någon än mig själv och de som sitter i bilen när jag sjunger till låtar på radion....
Men Anna har sett något som hon vägrar släppa...

Vi får se om jag kan finna mod!

Det har lovats regn och regn hela dagen idag, det verkar bli sant... det är grått över hela himmeln så det bådar inte gott..
Jag slutar 13,00 idag och det är så skönt... jag hoppas inte jag måste jobba över något..

A har köpt en ny bil så han håller på att sälja sin gammla, han träffade en man i veckan som skulle höra av sig idag och i sådant fall hämta den. vi hoppas såklart han tar den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback