Inte kommit in

Hejsan hej!

Lite frånvarande har jag varit, men det är inte för att jag skiter i att skriva utan jag har helt enkelt inte kunnat komma in på min blogg av någon anledning...

Men nu sitter jag här...

här i korta drag kommer min helg:

Fredagen började riktigt bra med pizza & bacardi hemma hos Motte vi gjorde oss iordning och begav oss till förfesten, vi möttes av killar med kilt.. på riktigt... kilt! helt galet! Men väldigt trevliga människor och vi drack upp allt vi hade med oss... vid 12,30 så åkte vi alla taxi ner till Hellnight och in där bland folket.... det var inte riktigt vårt område och vi kände oss lite felplacerade... när någon började sjunga paraniod på kareoke med vad endas kan jämnföras som den sjukaste jävla rösten som finns så var det dax att tacka för oss... vi gick hem och lade oss och somnade väl vid 03,00 någon gång??

Några bilder kanske?

image713


Såklart så är inte en fest fulländad utan den "Sjuka bilden"
image714 

Det var Cowboy & indian tema på klubben och Motte hade köpt bra saker dagen till ära =)
image715

image716


På lördag förmiddag så träffade jag Sanni, hon bjöd på marängsviss som lite bakismat.. det var riktigt gott... vi slappade i soffan och bara tog det lugnt...
Efter det åkte jag hem till Sandra D för att hämta Bonnie, hennes katt som hon kanske måste göra sig av med. så vi tog med katten hem till A's föräldrar och ska se om det kan var ett nytt hem

Älskar att alla mina Sandror bor på nobelvägen!!! det är så smidigt att ta sig mellan dem!!
Fast snart flyttar Sandra D till Ellstorp och då blir det lite längre...


I söndags så åkte Jag & Sandra D till Centersyd där vi shoppade för glatta livet.
1 jacka
3 par skor
1 hoodie
1 t-shirt
lite hudvårds prod och annat
Sen kom jag hem och gav mig själv ett välbehövligt fotbad med tillhörande skrubb.. kändes riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback