Grattis!!

Idag fyller min Schwesta år!!
Grattis grattis grattis!!

Här kommer en snabb redogörelse över min helg.

Fredag: Träffade Jobb-Anna & hennes tvillingsyster för några drinkar på mascot. därefter gick vi upp och sjöng singstar hela kvällen, A kom och mötte mig med micke & molly vid 02,30.. det blev en del drinkar kan jag säga...
Så pass många drinkar att jag blev ilurad nikotin-fritt snus... jag tycker inte om snus över huvud taget, varken riktigt eller nikotinfritt....
Ännu ett bevis på hur sprit kan sänka ditt omdömme...

Lördag: Jag & A gick runt på stan och hade det mysigt på stan, vi gav upp efter några timmar eftersom ALLA ANDRA i skåne hade samma planer och det var KNÖK-fullt med folk... så vi gick hem igen och hade det mysigt på gården. på kvällen blev det god mat och film

Söndag: Vi tittade på en lägenhet där vi snabbt insåg att det skulle bli sinnessjuk budgivning. sen köpte vi en ny soffa som vi får hämta på onsdag!!! Ska bli så skönt att få slänga de andra möblerna

Jag & Anna
image728

Annika & Anna
image722

Jag & Anna igen
image723

Annika sjunger!
image724

Anna lever sig in
image725

Annika sjunger ut!
image726


Det som är roligt är att Anna varit med i Cats och gör en massa annat med sång och teater, och jag fick faktiskt beröm för min röst och sång. jag har ALDRIG tyckt att jag sjungit speciellt bra eller ens rent för den sakens skull.. kul att höra det utav någon som faktiskt vet vad hon pratar om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback