Fredag

Hej mina små älsklingar!

Idag är det fredag och ännu en vecka har gått.
Det känns som om veckorna bara flyger iväg....

Vad ska ni hitta på i helgen?

Idag ska jag ut och äta med en arbetskamrat som heter Anna det ska bli mysigt, god mat och rött vin... perfekt!

Lördag morgon åker vi till Ullared för lite billig shopping, jag hoppas kunna hitta ett set med fina tallrikar... det ser förjävligt ut i mitt köksskåp just nu med alla olika tallrikar.
A är mästare på att slå sönder tallrikar.. och jag har bara skitit i att köpa nya av den enkla anledningen
"Varför köpa nya när de ändå kommer gå sönder"

Men nu håller inte den anledningen längre, det ser förjävligt ut i vårt köksskåp... det måste bli ändring!!!

Ang Anna på jobbet, det kanske inte är så bra om jag skaffar ännu en vän som heter Anna.
Jag har ju redan min Anna Banana och jag vet hur "jobbigt" det är med mina Sandror...
Inte en jävel vet VEM jag pratar om när jag pratar om dem, det blir ofta frågor som
 "Ohh men det är hon som du gjrde det med va?" och det är ALDRIG det.. det är alltid fel sandra de menar..

Fast å andra sidan, hade jag inte haft mina sandror så hade jag varit JÄVLIGT olycklig just nu... så en extra anna kanske inte är så fel ändå??

Jag spår ingen jätte ljus framtid för mig och (nya)Anna ändå, det är vissa faktorer i hennes personlighet som jag redan retar mig på... och sådant brukar inte hålla i längden


I-Lands problem??

Onekligen..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback