.....

Jag har slutat förvånas över saker här på jobbet, det jobbar en del märkligt folk här... minst sagt med märklig humor... mycket märklig
Sådan humor som min pappa alltid kör med
"Ska du hosta här inne får du gå ut"
"Det är kallare idag än ute"

Sånna saker som jag själv inte fattar, sådant som man alltid "sympati-skrattat" åt... för det är ju det han letar efter.. garv... och det får han, i.a.f om han pratar med mig...

Jag blir därför inte förvånad när det står en burk bearnaisesås på bordet när man kommer ner...för att man i ett svagt ögonblick, för några dagar sedan sagt att man tycker att "Bea" är gott..
Man måste vara beredd på sånna här saker...

Så då plockar jag fram det där "sympati-skrattet" igen.. skrattat lite åt skämtet fast att jag inte tycker det är kul och försöker komma på något fyndigt att säga för de väntar på det, de väntar på en comback av något slag.. de sluga gammlingarna

De har gett mig allt vad de har i sitt komiker-register och jag bara står där......

Med en tom blick och bea i handen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback