De gräver!

De gräver i vårt andra badrum.. de har hittat någon läcka i röret i det badrum där förra hyresgästen lämnade en tvättmaskin....

De borrar och river ut saker för att komma åt röret...

Enligt A, som är hemma så ser det ut som skit...

Jag hoppas att vi får tillbaka vårt badrum i ett bättre skick och kanske med en toalett och en vask... skulle vara skönt att ha två toaletter, istället för ett extra rum som vi inte använder....underbart skönt!!!

Jag är glad att jag inte är hemma, jag vet att jag hade stressat upp mig själv och jag vet att jag hade gått och funderat kring en massa runt projektet..

-------------------------------------------------------
Jag satt ute på lunchen, försökte lapa lite sol... VARFÖR ohh VARFÖR måste huden alltid lukta "sol" när man varit ute ett tag?!
Ni vet den där doften man kan få av att sola solarium och skit
Jag vet ju VAD det beror på men jag vill veta VARFÖR.


Tillbaka till jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback