Då var det dax igen

På måndag 11,30 åker jag från jobbet för att påbörja min as-dryga resa till Tyskland.
Jag ska på kurs till Norderstedt i 4 dagar..
Jag har bestämt att åka ner ihop med en Dansk kollega, vi ska köra bil..
Men det blir drygt att vara hemmifrån så länge.
Jag kommer hem sent på torsdag kväll...

Ingen dator får jag med mig och minutpriset på samtal i tyskland är säkert högt, samma sak med sms...
Men det får vara så..

Någon gång komme rjag ju hem igen =)

Så med detta vill jag ha sagt att bloggen kommer vara död, död, död i några dagar nästa vecka...

Så ni behöver inte lägga någon extra enegri på att skicka mail och fråga.. älskar era mail annars så ni vet =)

Nu är det dax för en fika här, ska bege mig ut i vår-vädret och ta några djupa andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback