Blommor i mitt hår

Jag fick en fin blomma idag på fikat.
Vi gick ut och satte oss vid utlastningen, där finns en liten gräsfläck och där växte, jag vill säga årets första daisy men jag vet att det inte stämmer...

Men jag fick den i.a.f och nu sitter det tryggt och fint i mitt hår...


Känner mig riktigt sommrig!!

image729

Just ja! någon som känner igen sig på någon av korten bakom mig?? hehehe..... hee hee

--------------------------------------------------------------------

Jag hittade något riktigt kul i en utav butikerna på möllan, turkiskt sockervadd...
När jag hade varit och fikat igår sprang jag in och köpte med mig.
Hade med mig det till jobbet idag och Lina högg in direkt...
Ni ser själv, det ser typ ut som snöre av något slag.. eller sådant trasigt ludd man tvättar bilen med

image730

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback