Ville bara berätta

Ville bara berätta att "Sandra Motte" fått jobb wiihoo!!!

Nu kommer hon jobba på Rosso Rum på Davidhalls torg

PERSONALRABATT tack.. ska bli underbart skönt för mig att kunna ta del av denna ;)

Så om Sandra skulle nynna på en låt just nu så skulle hon helt klart nynna på:

Petter- Det går bra Nu

För det går jävligt bra just nu.... för henne

För mig däremot??... not so much....men det är inte MIG detta inlägget handlar om (I wish)

Men jag är inte den som är den, utan jag sjunger gärna med i hennes sång....

Fan så gött baby!!

Tills vi ses så sjunger jag på min egna låt.. just for you

" I Kno You would make it
You are the world's greatest! "
image545

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fick ett eget inlägg=) Wiii, jag är så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du kommer också¨få sjunga snart.=)

2007-09-28 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback