Vad väntas???

Idag fick jag detta mail från min sambo
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag peyar jag på Toban. Så blir det en överraskning där. =)

Kyssar

-----------------------------------------------------------------------------------------------

För er lekmän där ute så betyder det ungefär såhär

"Idag bjuder jag på Sir tobys. Och så blir det en överraskning där. =)

Kyssar"

hmmmm... undrar vad som ska hända?
 ska vi förlova oss IGEN????

Eller ska det bli som sist på S:t marcus vinkällare??
Att han SÄGER att han bjuder men sedan kräver pengar av mig ändå??

Man kanske inte ska förvänta sig så mycket??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Spännande..men jag är som du, försöker hålla förväntningarna låga för att slippa bli besviken.

2007-09-13 @ 13:30:28
Postat av: Miia

Berätta nu hur det gick igår???

2007-09-14 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback