Uniflex.....

A är ledig idag...

Han ringer mig och är upprörd.. det står någon kille från Uniflex på trappen och säger att han ska byta elmätare

Jaha?? säger jag som inte har en aning om vem han är....

-Ja, vad ska jag säga, ska ni få det bytt eller?

-Jag vet inte, mamma har inte sagt något*suckar*, som vanligt så går inte informationen ut..

- Vad gör jag??

-Låt honom göra sitt så får vi se vad som händer..


Hur i hela fridens namn kan man GLÖMMA BORT att säga något sådant!!??
Man måste ju vara hemma när dem kommer!!!!

Tänk om A jobbat!!??

VAR FAN ÄR PLANERINGEN!!????

Vet ni om att tvn är paj där ute? så allt som är ljust eller vitt på tvn blir rosa???
och ALLa ansikten på tvn är helt utsuddade.. som när man drar av smink på en handduk typ...

Så det som har hänt nu hela veckan är att vi får sitta och spela tv-spel HELA tiden...

Förutom när vi äter, för det gör vi som en civiliserad familj........ i köket

Jag måste få komma hem snart, till min säng, min tv, mina serier... mitt allt =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback