Träning

Träning igår, det var mycket bättre än i måndags.. detta är också ett annat tempo så det kan vara därför??

Igår så frågade Sandra Motte om vi inte kunde ses och laga middag på fredag... Detta ska ni veta vänner, att sandra är inte den som jag ofta får sådana sms ifrån.. det brukar oftast vara jag so frågar ifall vi ska göra något och det var riktigt, riktigt roligt att hon föreslog det....

Så det ska bli roligt.. undrar vad vi ska laga bara =)..

Fortfarande så händer inget speciellt i mitt liv, förutom att jag fick en ny kontakt på min Facebook, en kille som jag gick på teater med när jag var yngre.. roligt... han har inte förändrats ett dugg =)


hmm, undrar om jag har det??

Kommentarer
Postat av: Louise

Körkort på G? ha en
bra helg, kram på dig!

2007-09-21 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback