Mina boots

Jag köpte ett par nya stövlar som man kan göra lite hur man vill med...
Vika ner "A la stövletter" eller vika upp "A la Stövel"

Ja, sen fanns där inte så mycket mer tyvärr men en sak är säker.. I LOVE THEM
De är så galet bekväma och snygga!!

Ett stort minus är att de redan nu (Första användningen) går sönder....!!!!!
(ni kan se det på min vänstra stövel på första och andra bilden på skaftet när det är nedvikt)

Jag river och sliter mitt hår!! vad är det för JÄVLA OBEFINTLIG kvalitet??!!!

imorgon ska jag storma in i butiken efter jobb och kräva ett par nya eller att de ska ge mig en del pengar tillbaka..

Det tycker jag hade varit shysst i.a.f =)
Sista bilden kan man se stöveln upprullad =)

   

Så förutom att kvaliten var under all kritik så är stövlarna verkligen lovely!

Har aldrig ägt ett par vita stövlar innan, så där rök min oskuld inom det området..

-------------------------------------------------------------
Jag slutar om knappt 10min, då blir det bakputitis(Potatis)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback