Min Mamma är Go

När vänner sviktar så är man glad att man har en mamma som tänker på En.

Häromdagen så kom hon in trippandes som hon alltid gör på sina höga klackar och lämnade en liten present..

Hon vet hur glad jag är för märket "Friis & company"..

Så nu när hon åkt över till Tyskland med några arbetskamrater så hade hon hittat ett fint armband med matchande ring från Friis där det står

"Friis & Company , Dolce vita"

Synd på att texten på ringen nästan är bortskavd redan, men armbandet ser fortfarande fint ut..

Så nu är vi "Ring buddies".. mammsen har nämligen likadan ring..

 

Jag har lite "Chubby fingers" så jag får snällt ha den på mitt lillfinger... som inte är så långt.. och ringen får den att se mer chubby ut... ser det inte kul ut?

Jag tycker det!! haha

Horray for chubby fingers!!!

Påminn mig om att krama min mamma extra mycket nästa gång jag ser henne, jag vill att hon ska veta att hon är mitt ögas lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback