Lite Smått & Gott från helgen

Lite bilder från i Fredags hemma hos Sandra & Christian...(Alla bilder kan med fördel "klickas" för större format)

Sandra & Leo... Leo bara ligger där och myser


Mycket snacks och gott, Sandra frågade"vad har hänt, Varför äter du inte?!" helt hysteriskt bara för att jag inte kastade mig i skålen så fort den sattes på bordet.. hmm undrar vad mina vänner tycker/tänker om mig egentligen!?


Christian förklarar reglerna för oss och vi lyssnar som om det vore regler för vå överlevnad


Christian poserar stolt med öl och spelregler


Det började prassla mycket ute i hallen och titta vad vi hittade!


Nej, A är inte ledsen han skrattar och Christian kliar sig i huvudet med ölflaskan


Aww Så söta...


Jag tycker ölen var sådär bara men jag håller på att lära mig =)


Vi är ju bara för snygga!!!


Lite av de olika bilderna vi ritade

J.R i Dallas.. inte en jäkel som fattade det


Björnligan.. Detta gissade sandra med en gång.. vi gjorde ett grymmt TEAM


Detta kan ju vilken person som helst se att det är RAMBO, tack vare mina grymma färdigheter när det kommer till teckning så tog jag & sandra hem segern...(Det stämmer kanske inte men segern, den tog vi hem)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vilka underbara bilder=)
Och det där med snacksen är inte fär att du BRUKAR kasta dig över dem, jag förstod bara inte hur någon kunde motstå all denna frestelse=)

2007-09-25 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback