Jävla HTF

Det låg ett jätte fint HANDSKRIVET brev från HTF's a-kassa när jag kom innanför dörren i fredags...

Och det är alltid lika välmenande när man får det HANDSKRIVET....


Det var en förseningsavgift för Maj & Juni månad....

Vilket jag finner väldigt märkligt eftersom jag blev registrerad av a-kassan i JULI...

Hur i HEL***E kan de kräva mig på 800:- när de registrerat mig först den 20 JULI..... inte MAJ och inte JUNI utan JULI... förstår ni skillnaden???

Det gör INTE A-kassan

Så då sket sig det där "Roliga" man skulle göra.. för vill man vara med, ja då får man se till att punga ut dessa 800:-....

Inte nog med det, de skickade hem det till ming den 31:a aug och det stod senast inbetalda den 31 aug....

Något står väldigt fel til med HTF!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback