Ibland

Ibland kan det vara skönt att ha lite halvtrist på jobb, lite lugnt tempo och väldigt få arbetsuppgifter.. för då hinner man med annat..
När mina kvinnliga kollegor målar naglar, noppar ögonbryn och masserar kroppen med diverse krämer så sitter jag här.. vid mitt bord och pluggar...pluggar och skriver tills mina fingrar svider (Det är sant ,jag har ont i fingrarna)

Men tro inte att jag är alltför nerkörd i mina böcker, jag har självklart en liten godispåse brevid....total studentanda

image526

Försök nu inte läsa vad jag skrivit för jag kan knappt tyda det själv =P

Igår så klippte jag mig, känns skönt.. jag fick även ett par skor av min Frisör/Svägerska Lilian
Jag är inte helt förtjust i klackar med rundad tå, har lixom inte slutit fred med det ännu om man säger så...
Och det var nämligen ett par sådanna skor hon gav mig, hon har strl 39 men de var slut i butiken så hon tog en storlek mindre i hopp om att det skulle gå bra. Men som med oss tjejer så leder till till impulsinköp och vem vill gå med ihopklämda tår en hel dag??
Så här sitter jag nu med ett par riktigt läckra skor.... MED rundad tå...och snygg mönstring på klacken
Och äntligen har jag slutit fred med den rundade tån
-Sagan slut-

image529

image530

P.S fan vilken osmickrande vinkel för mina cykelvader =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback