Hysteri

Idag börjar malmömässan & medimarkt öppnar...
i skrivandets stund så är A på väg till Medimarkt för att införskaffa en TV.. han är ju bara för underbar..
(Och alldeles för teknik-tokig)

Sen när funkar inte min 28" tjock-tv?? Den har grymm bild och hela det köret.. inga fel med den alls och den är "Bara" 6 år gammal.. jag köpte den för min första lön Ever... på mitt första sommarjobb
ahh... good times... good times

Där slet jag som städerska på rosengårds skolan.. förstår ni vilket jävla jobb det var??
Grafitti ÖVERALLT.... snus, spottloskor, gammal mat, snorkråkor....
ohh snorkråkorna....
The horror!!!

Men skam den som ger sig.. där slet jag i fyra veckor och jag vill påstå att skolan aldrig sett denna typen av engagemang som när jag for fram där med dubbla plasthandskar och en skurhink i högsta hugg..

Good times.... good times

Min dåvarande pojkvän jobbade ihop med mig och jag ska faktiskt berätta en liten hemlis, på en utav toaletterna i personalrummet så förlustade vi oss ganska friskt...
Medan alla andra hade kaffe rast och rökrast så sprang vi runt och tvättade och jag kan lova att de inte fick mycket gjort.. vi var slavar och vi hämnades genom att göra "Da Nasty"...

Fan alltså.......det är ingen merit.... så oseriös man var

Jag berättar det endast för mina kära bloggvänner.... och det är bara ni som får ta del av mina sjuka och faktiskt pinsamma upptåg...

Var, var jag? Just det.. så VARFÖR duger inte min 28" tjock-tv.. den har jag tjänat ihop med blod, svett och tårar... inte nödvändigtvis mina egna (Fy, för smutsig skola)


A ringde precis och berättade att det var KAOS på nova lund... bilar överallt, vakter, köer och krig mellan elektronikkjedjorna...
Siba har skyltar där det står "Siba möter ALLA priser".. Elgiganten skickar ut flyers om billiga varor.. Allmäna uttal från alla butiker om att de är bättre än Medimarkt....

Folk med släp där det finns 3 tv apparater på...

Folk är tydligen helt galna

A var helt uppstissad och jag kan inte hjälpa att själv blir uppstissad!!!

Jag vill vara där!!!
Ambågas med resten av folket som om det vore på liv och död...
JAG SKA HA DEN BILLIGASTE TVN...

Jag ska slåss för att få det jag vill ha....

Men sen vaknar jag upp och inser att jag inte bryr mig om en tv kostar 8000 eller 9000

Vill jag köpa en tv så kan jag göra det en annan dag då hysterin lagt sig....

Jag låter A sköta den biten....

Jag ger mig bara ut på en enda hysteri om det, det räcker... och det är julrean.. den kan man fan inte missa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback