Halloweenfest

Ska man fixa något på halloween??
orkar man??

Är folk intresserade ens??

Lämna en liten lämning i kommentarsfältet så jag vet om folk tycker det är en kul idé eller om jag ska ´lämna det ifred?

Självklart är alla som läser bloggen ibjudna... =)

----------------------------------

Vi firade min mormors födelsedag igår (Söndag), vi åt på restaurang och hade trevligt.
Fick äntligen träffa min systers mysteryman men eftersom jag inte fick lov att posa bild på honom på bloggen (Que?) så får ni kära läsare leva i ovishet tills vidare..
Jag skulle ju kunnat vara en riktig fuling och posta den ändå.. hmm.. tåls att suga på den karamellen faktiskt...
Ska jag verkligen bli så mjuk att jag börjar ta HÄNSYN till folk??
Naahh, vi får se men än så länge så får han bli "osedd" inför Er andra..

-----------------------
I lördags så köpte jag & A lite filmer och sedan hade vi quality time med allt vad det innebär, det var hur mysigt som helst och välbehövligt för oss båda..

-------------------------------
I fredags så cyklade vi hem till Sandra & Christian och satt där coh drack vin, öl och spelade sällskapsspel.. hel galet akademisk var man tvungen att vara... det var ett rit och gissa spel..
Ursäkta min franska men HUR I HELVETE RITAR MAN "ENTUSIASM"?!
Jag bara undrar.. någon som vet?
Skicka gärna en teckning på det så ska jag posta skiten på bloggen!

Eller när man ska rita kända personer, där hade vi bland annat:
General Patton och Birgitte Bardo
??????!!!!!!????!!!!!!!
HHALLÅÅ!!!??
Är det någon mer än JAG som tycker det är akademiker poäng när man lyckas rita och någon kan gissa??
Kan ju berätta är vi var inga Van gogh's när det kom till att rita utan vi alla 4 låg väl på liknande nivå med en 2åring.
Streck gubbarna gick varmt kan jag lova

Hade jag inte tagit med fel sladd till kameran så hade ni fått se ett gäng underbara bilder från hela helgen...
Jag får ta med imorgon....

Idag, Träning
Tisdag, gåing med syster yster (Är det jag som är lillstrumpa då?)
Onsdag, Träning
Torsdag, Köpa platt-tv på medimarkt som öppnar (Vill till skånemässan som öppnar då också, får se om jag hinner)
Fredag: Passa Micke & Molly.. känns som om jag gör det ALLTID.... snart kommer hon väl aldrig komma och hämta hundarna igen? känns jobbigt att jag är fast med dem när jag VERKLIGEJn vill till skånemässan. och eftersom jag inte kan lämna dem ensamma hemma hos mig (De skäller tills jag kommer tillbaka) så MÅSTE jag stanna med dem... HELVETE.....
Jag ville så gärna gå med Sandra!!
Vi kanske kan gå ihop på torsdagen efter jobbet??
Annars får jag lämna skällisarna i hennes butik under dagen men då har jag tidspress på mig och måste hämta dem inom en viss tid...

FAN, ibland alltså.... avskyr att jag är en sån jävla push-over ibland!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att Ni ska ha fest! Jag hjälper gärna till...

2007-09-25 @ 10:54:26
Postat av: Sandra

Hej gnu! Men duu...du kan faktiskt ringa och säga att du inte kan passa hundarna. Det ska ju bara vara när du har möjlighet, alltså inga andra planer, som du skall ta dem...hon får fixa det på annat håll, de är hennes ansvar, inte ditt. Kom igen nu och stå på dig!!

2007-09-25 @ 11:18:06
Postat av: Miia

Själv ska jag dit på fredag men det är mest för barnens skull :) Hoppas du kan komma ifrån dock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback