Facebook

Jag har skaffat mig facebook.. det är det absolut senaste... så det MÅSTE man ju bara ha!! =P

Jag fattar inte ett dugg av vad man ska göra där... ingen aning... men det löser sig...

Alla mina goa läsare kan väl bli medlemmar så jag har något att göra??

Så vi kan poka varandra och skicka sticky notes??

Kom igen...... snälla??

FACEBOOK



Så kan vi ha kul tillsamans!!!

Låt oss ha kul tillsammans!!

-----------------------------------------------------

Hela helgen och hela följande vecka så ska jag passa mina hus & hund ute i bara..
det kommer bli skit drygt och jag vill verkligen INTE.. men jag är ju sån.. som som bara säger "Självklart" och sedan visar det sig att det blev skit ändå... jag får skylla mig själv

Synd bara att hunden ska behöva tvingas att hålla sig 10-11 timmar om dagen..
Sa det till mamma och det enda hon kunde säga var "Oj det tänkte inte jag på"
Jag jobbar 8 h var dag och A jobbar 12h var dag vilket betyder att han är hemma vid 19,00 var dag...

Nåja, han får helt enkelt göra på sig inne, det är hemskt men sant.. jag ska försöka se om man kan ragga skjuts eller något hem.. om det finns en vänlig själ som kan hjälpa mig...
Annars får mamma & pappa betala taxi!!!!!!!!

Ja, ännu en sak att oroa sig över hela helgen...

Kommentarer
Postat av: Sanni

jag har ju oxå skaffat mej Facebook och fattar inte heller riktigt allt man ska göra, men jag har faktiskt fått kontakt med en kille från när jag bodde i USA för 11 år sen, skitkul!

2007-09-07 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback