.....

Jag skulle skriva något bra... men jag glömde det... typiskt

Men jag kan berätta en annan sak....Jag har tandvärk... det är EJ en dans på rosor och det värsta jag vet är tandläkare den andra saken jag avskyr är nålar... så ni förstår att en tandläkare med en bedövningsspruta inte står högt på min lista....

Det är ännu en sak som är konstig med mig... på tal om nålar

Jag kan inte ta blodprov utan att kallsvettas
MEN
jag kan pirca mig i naveln utan minsta vink

Jag Satt och nästan grät när jag skulle ta hål i öronen
MEN
Jag funderar på blodigt allvar att göra en tatuering (Har redan motiv och allt)

Hmmm... Väldigt mäjkligt

----------------------------------------------------------


En bild från bröllopet

Jag & Lilian
image506

Jag & A på bröllopet
image507

Kommentarer
Postat av: Sanni

så TJUSIG du är! en riktig pingla :)

2007-09-04 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback