En lagom skoj dag..

Igår hade jag upplärning av en tjej som kom tillbaka från sin mammaledighet.. vilket innebar förljande
*Inget internet
*Ingen Mail
*Ingen Blogg
*Inget kul

Anna & Jag hade så mysigt i köpenhamn, vi åt gott och vi skrattade mycket.. sedan gjorde vi några fynd också vilket bara spädde på glädjen till 100%.. älskar att shoppa!! Vi möttes tidigt på morgonen (Så tidigt att vi hann med tåget som gick innan det vi egentligen skulle ta)..
Är lycklig över att jag fått en till lika frälst över fields som jag är... =)

Gigantiska kundvagnar har de där också, här demonstrerar Anna
image501

Igår började min träning för säsongen, självklart så jobbade jag till 18,10 och min träning började 18,00.. första måndagen på hur länge som helst som jag slutar 18,10.. och självklart på den dagen då jag börjar min träning!
Nåväl... på onsdag är andra gången och då hinner jag =)
Egentligen börjar jag ALLTID 19,00 på träningen men nu har de tagit bort det ena passet och flyttat ner det till 18,00 ist.. gyllne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback