Efter Deppigt inlägg

Efter ett deppigt inlägg kommer solen, är det inte så??

Kanske inte riktigt men ni förstår vart jag vill komma??

I måndags gnällde jag över alla problem jag såg över att passa hus & hund långt ute på landet...

Min syster läste och åkte ut efter hennes jobb (Då var jag redan hemma) men det var kul att hon kom, vi har inte setts på ett riktigt bra tag och jaghar saknat henne jätte mycket!!

Min syster är precis som MIG, eller jag är precis som HENNE, eller vi är precis som VARANDRA.....
Med andra ord; högljudda, skräniga, vulgära och alldeles underbara!

Min syster är min idol!!

Lite bilder från helgen skulle väl sitta fint??

Ute på en lång promenad i höstvädret, underbart vackert var det!!

    

Vi tog en fika i stan, jag hade lite inköp att göra och sedan satte vi oss och hade mys...



Här nedan följer en bild, en bild som är så fruktansvärt dåligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Vilken dubbelhaka jag har... men jag MÅSTE lägga upp den för jag är så sjukt lik min mamma på detta kortet!!!!
Kan inte någon bekräfta mitt påstående?!
Skrämmande!!!!
Är ni beredda?? Är så glad att den dubbelhakan inte sitter där permanent haha
 ---------------------

Sedan hem för lite snabbt mys med katterna, notera att dubbelhakan inte finns med på dessa korten
(Ja, Det är viktigt att påpeka!)
 Nahla min fining


 Doris min lilla diva! (Lägg gärna märke till min pilatesboll i bakgrunden, den är fin)


Jag är så glad över att jag fick A till att köpa lite nya kläder, han tycker om att gå i äffärer men det är sällan han köper något, han mest tittar och tycker allt är fint men kommer ej till skott...
Det märks att han fick fria tyglar när han tog på sig, jag hade EJ valt den t-shirten till den outfiten
Det är kappan här som ska uppmärksammas! grrr
(ANNIKA, ser du huvudet??! Standard pose för A)


Lite blandade bilder från helgen...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Miia

Sry men jag kan inte bekräfta det*skratt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback