Detta hände...

Jag har inte så mycket tid idag så det får bli en nsbb genomgång

*God & romantisk middag med rött vin.. jag fick en fet jäkla diamatring.. han berättade att han fick ta lån för den..
Diamonds are truly a girls best friend!!
Jag älskar den så mycket! den är så vacker, så vacker!!!
Vi måste dock få den fixad så den blir mindre, får nästan in två fingar i den nu (Lätt överdrift)

* Idag blev jag ombed att vittna MOT en utav mina kollegor...

* Ska på Mosaik med några arbetskamrater ikväll för att fira av Sevgi som kommer sluta här så småningom. Louise följer också med (För er som inte vet vem Louise är så är det en pärla som jobbade här tidigare som slutat för ett tag sedan. Anledningen till att hon får följa med på alla våra strapatser är för att när hon jobbade här så borrade hon in sig i allas hjärtan och nu kan vi inte släppa henne)

* Fick bytat mina vita stövlar utan tjohejs mot ett par nya så jag är super nöjd!!!

* Jobbar till 18,10 Idag så min syster har lovat att gå ut med vovven (Tack så mycket schwesta)

* Jag sitter hundvakt (Surprise) åt micke och molly på lördag

* Jag ska försöka vårda mina fina kompisar i helgen också för vänskap är viktigt!!


Man kan "klicka" bilderna för större storlek
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tradigt suddiga bilder =) men den är grann!

2007-09-14 @ 16:17:34
Postat av: Alexandra

Jag vet! men jag är så jävla darrig på händerna haha =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback