Viktigt meddelande till alla haters out there

Jag har 5 små finnar under näsan, ovanför läppen....(Glöm inte den jäkla innebrännaren jag har under ögat)

Såhär mycket finnar har jag inte haft sedan jag var i tidiga tonåren...

Det är förjävligt.. kan det bero på att jag haft mens i två månader?!

Ja ni hörde mig.. två jävla månader...

Tro ni det är roligt eller?
Tror ni jag hatar mina p-piller??!!
Tror ni jag vill byta mina p-piller??!!

Jävla helvetes skit...

Somebody's out to get me, i swear....

Nu ska jag bara sitta här tills 18,10 och deppa ihop... förstår ni? klockan är inte ens 15,00 ännu...


-Slut på meddelande-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ordnar sig. Låt det vara en skitdag idag, kör slut på dig på träningen, och gå sen hem och kasta dig i säng. Morgondagen kan ju inte bli sämre, iaf. Kram.

2007-10-01 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback