Vi glömmer Allt

Fan, nu är man sådär lycklig över ingenting igen.....

Jag har löst allting med min barnmorska (Hon som sa att min livmoder var liten och söt) och hon låter mig nu komma in på vanliga p-piller..

Vill bara berätta att jag är lycklig...

Nu kanske mensen upphör.. äntligen!
Jag är inne på min 3:e månad snart utan uppehåll på mensen..

Min kropp mår så dåligt, jag har krämpor där jag aldirg haft krämpor.. jag har finnar där jag aldirg haft finnar förut och jag har mycket annat som är rent ut sagt jävligt tråkigt att ha i snart 3 månader...

Men nu.. nu är stridsyxan nerlagd (Jag vann) och jag kan lämna bitterheten åt sidan...

Jag hade en utmärkt orsak till att äta skitmat hela helgen.. MENS
Jag förklarade för A att man MÅSTE mätta mitt sötsug och därför är det helt OK att trycka i sig 3 påsar chips, 1 påse salt godis, 1 påse chilinötter,  1 påse tutti frutti, 1 pizza, 1 stor steak med wiskysås & råstekta potatis, 2 white russians, 1 flaska vin, 1 engelsk frukost och säkert en massa annat

Jag vill också påpeka att vi varit minst 4st att dela på detta.. (Ibland bara jag =P)

Nåja kanske inte så konstigt att jag har krämpor?...

Idag ska jag i.a.f träna och min möra kropp ska dra på sig fler krämpor....

Ja, vi kan ju konstatera att jag inte är smart....inte särsklit i.a.f

Ännu ett meningslöst inlägg men som vanligt så tycker jag ni är duktiga som läser min skit som jag slänger ur mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback